WMIG THROUGH 2013 GIGS

dnia

Cześć 🙂

Muszę przyznać, że czuję się dość dziwacznie – z jednej strony mam bardzo wielką ochotę na to podsumowanie ale z drugiej – niespecjalnie chce mi się wchodzić w szczegóły. Jak widzę poniższe nazwy to na samą myśl, że miałbym raz jeszcze o tym wszystkim opowiadać robi mi się niedobrze. Dlatego choć pewne wspomnienia natychmiast elektryzują, pozwól proszę, że dziś będzie trochę krócej.
Zresztą kto to wie – pewnie i tak się rozkręcę bo… było przepięknie!

2013 LIVE LIST:

Apostolis Anthimos Trio 1
Armia 2
Black Sabbath 1
Boogie Chilli 1
Bobbie Mercy Olivier & Wielka Łódź 2
The Colors 1
Eugeniusz Kowalski 1
Friend ‚n’ Fellow 1
Gerry Jablonski & The Electric Band 5
Grażyna Łobaszewska & Ajagore 1
Innes Sibun 1
Maciej Maleńczuk &Psycho Dancing 1
Mokrofon 1
Robert Kordylewski i Boogie Chilli 1
Rebel Brothers  1
Rush 1
Rust 1
Swans 1
The Soundrops 1
Skaldowie 1
Steven Wilson 1
Uncle Acid & The Dead Beats 1
Wielka Łódź 2
Voo Voo 1
Xiu Xiu 1
Jam Session 1
Nazwy nie pamiętam – trudno powiedzieć, ale około 5

Fragmenty koncertów:
(czasem bardzo krótkie, a niekiedy nawet ponad półgodzinne)

Bicie Serca
Drunk’n’rolled
Freud Theory
Harpcore
Hoodoo Band
King King
The Pineal
Romek Puchowski Plus & Keith Dunn
Soundshrine
Whitewater
Zbrodnia Ikara

TOP 2013 LIVES:

1. Gerry Jablonski & The Electric Band 15.11.2013 Bluesonalia Konin
2. Gerry Jablonski & The Electric Band 12.11.2013 Blue Note Poznań
3. Gerry Jablonski & The Electric Band 28.04.2013 Niebieska Poznań
4. Gerry Jablonski & The Electric Band 17.11.2013 Lubniewice Poznań
5. Black Sabbath 07.12.2013 02 Arena Praga
6. Voo Voo 23.08.2013 CK Zamek Poznań
7. Apostolis Anthimos Trio 19.04.2013 CK Ostrów Wielkopolski
8. Bobbie Mercy Olivier & Wielka Łódź 230.05.2013 Blue Note Poznań

NADZIEJA 2014:

1. Kolejna trasa Gerrego Jablonskiego
2. Koncerty młodych kapel z nurtu retro rocka w Polsce

Tyle jeśli chodzi o listy!

Wolę ich nie mnożyć bo są dla mnie trochę jak płyty DVD – spodziewam się od nich bardzo dużo, a potem pozostaje pewien niesmak, że zamiast po prostu pójść na koncert zafundowałem sobie trójwymiarową pocztówkę, która dziwnie mnie nie cieszy – dlatego dalsze analizy pozostawiam socjologom 😉

Aby rozwiać wszelkie wątpliwości – niesamowicie dobry rok!
Jest sobie czego zazdrościć i myślę, że o niektórych koncertach (Gerry, Sabbath) będę opowiadał latami.

No i last but not least… pozostałeś Ty!

Bardzo dziękuję za Twoją uwagę i wiedz, że zawsze jest mi bardzo miło kiedy wpadasz.
Mam nadzieję, że udadzą Ci się święta i zobaczymy się niedługo!

Trzymaj się!

Dodaj komentarz